piątek, 10 sierpnia 2012

Powitanie!

Hej wszystkim!

Sinnyeom [dla przyjaciół Sinn] się wita i zaprasza na swojego bloga, którego zaplanowała założyć exodylion lat temu.
Zazwyczaj pisałam tylko do szuflady lub pokazywałam opowiadania moim bliskim znajomym, w końcu dobrze jest jednak znać czyjeś zdanie ^^ Cóż... Nie zawsze zapewne było ono obiektywne, ale ostatecznie wraz z coraz większym natchnieniem postanowiłam założyć bloga, na którym będę mogła "wyżyć" się emocjonalnie ;)

Coś więcej o mnie?
Jestem założycielką polskiego fanklubu EXO i jedną z założycielek fanklubu TVXQ.
Zakochana w Azji, muzyce, tańcu, fan artach, fanfiction, jedzeniu i dwóch wyżej wymienionych przeze mnie zespołach. Moimi biasami są: Jaejoong, Kai i Lu Han. 

O czym będę pisać?
Nie ukrywam, że znajdą się tu same opowiadania o exotycznych chłopcach, gdyż o nich pisze mi się najlepiej. Może czasem trafią się jakieś randomy, życie pokaże ;3 Moimi ulubionymi pairingami są KaiSoo, HunHan, BaekYeol i Taoris. Wychodząc poza granice tego zespołu, przede wszystkim wyznaję YunJae, którzy to nawrócili mnie na yaoi - dawny hater, miło mi ^^' Pojawią się na tym blogu zarówno one shoty jak i dłuższe serie. Zarówno poważne jak i te wesołe. Tylko dla dorosłych jak i historie dla młodszych. Przez prowadzenie dwóch fanklubów nie będę miała zbyt wiele czasu na pisanie, lecz obiecuję, że żadna chwila natchnienia nie zostanie zmarnowana i przeleję ją na karty worda. 

Kto ma ochotę, zapraszam do odwiedzania bloga, mam nadzieję, że spodobają się Wam moje prace. A jeśli nie to cieszę się, że przynajmniej poświęcicie chwilę na ich przeczytanie~

Dziękuję za uwagę! ♥


5 komentarzy:

  1. Siemson Sinn ;* Tutaj Ake XD Cieszę się, że w końcu nadeszła premiera Twojego bloga! Mam nadzieję, że będzie Ci się tu fajnie pisało - liczę na dużo wrażeń i randomów, bo ja lubię czytać o tym co, że tak to ujmę, porusza Cię na co dzień ^^ Powodzenia w prowadzeniu bloga i wytrwałości, bo chyba to jest przy tym najważniejsze. No i weny!! Hwaiting~~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ake za ciepłe słowa już na starcie ♥
      Haha, cieszę się, że jest ktoś, kto lubi czytać moje wypociny XD
      Postaram się wytrwać, obiecałam sobie to, więc nie ma opcji ^^
      Uf uf pierwszy przyszły czytelnik już jest jak się cieszę :>

      Usuń
  2. Drugi, albo nawet w sumie piąty czytelnik Kiyo (Aldona Orłowska z forum EXO he... he..) melduje się! <3 Życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie zyskałaś czytelniczkę :P

    OdpowiedzUsuń